TomTom stress en take of!

10 januari 2018 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Omdat ik maandagmiddag nog ergens een afspraak had in, voor mij onbekend gebied, had ik mijn TomTom nog gebruikt. Dus die moest ik daarna nog aanpassen naar de routekaart van Zuid Afrika. Helaas was ik pas om 19.00 uur thuis, dus gauw op de computer aangesloten en ja hoor, wat denk je? Foutmelding in het systeem... Afijn backup maken, oude versie eraf halen, nieuwe installeren en om de een of andere reden zijn computers dan nooit snel! Toen wilde ik de kaart omzetten naar Zuid Afrika, krijg ik een melding dat deze (verouderde kaart dus) niet op mijn huidige, nieuwere systeem past, lekker! Nieuwe kaart kopen dus, maar ja daar kunnen we weer een paar jaartjes mee vooruit. Intussen was het wel al 21.30 uur, koffers nog inpakken, glaasje wijn en naar bed. Om 03.00 u ging de wekker, da’s toch echt geen tijd voor mijn lichamelijke systeem... De rit naar Schiphol ging vlot en we konden ook direct doorlopen. Daar kwamen we Maarten nog tegen, die zat op dezelfde vlucht naar Parijs. Na een tussenstop daar van een uurtje en voor ons gevoel naar de andere kant van Parijs gelopen, konden we boarden. Bleek ik precies de juiste stoelen te hebben gekozen, een set van 2 acher de rijen van 3, dus we hadden ruimte genoeg. Vlucht verliep vlot. Er was wel veel turbulentie, kan me voorstellen als dit je 1e vlucht is, dat je vliegen dan niet leuk vindt.

Hebben net ons ontbijtje op en gaan zo de auto halen. Dan rijden we door naar mijn nichtje Jade die hier in Kaapstad verblijft ivm een highschool uitwisselingsproject. We nemen haar een aantal daagjes mee, gezellig.

1. Jacqueline:
    Nu dan relaxen👍