Alweer de laatste dag!

24 januari 2018 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Aan alles komt een eind, zo ook deze vakantie, helaas.... Kon je dat relaxte gevoel maar vasthouden!

Na het ontbijt zijn we eerst naar wijnhuis Muratie gereden, dat ligt tussen Klapmuts en Stellenbosch. Je rijdt echt het binnenland in en dan verwacht je niet zoiets te vinden. Een prachtige oude farm, waarvan een aantal wine cellars gebruikt worden voor wijnproeverij, restaurant en winkel. Echt schitterend in die oude stijl. Hier gaan we zeker nog eens terug komen. We mochten gelukkig onze kamer nog de hele dag gebruiken, dus dat was wel tof. We vliegen namelijk pas ‘s nachts om 00.30 uur. Dus nog heerlijk een paar uurtjes geluierd, gelezen en gezwommen bij het zwembad. Daarna op ons gemak gedoucht, de koffers ingepakt en richting Kaapstad gereden. We hadden met Jade afgesproken dat we haar nog een keer zouden ophalen, zodat we samen ons ‘laatste avondmaal’ konden genieten! Heerlijk gegeten bij Mamma Africa, dat is hier echt een bezienswaardigheid en ze hebben verrukkelijk eten. We hebben zelfs krokodil gehad! Daarna Jade weer bij haar gastouder afgezet en afscheid genomen. Auto ingeleverd en ingecheckt, er bleek een half uurtje vertraging te zijn, maar verder is de reis prima verlopen.

En zoals altijd in Zuid Afrika, hadden we deze keer ook weer last van ‘omgekeerde heimwee’ oftewel: we willen niet naar huis......:-(

Inmiddels zijn we weer veilig thuis en vinden we het echt wel leuk om jullie allemaal weer te zien en te knuffelen! Zuid Afrika kan nu wel ff wachten tot november😜

1. Golande:
    25 januari 2018
    Inderdaad aan alles komt een eind! Goed weer gehad en lekker gegeten en veel gezien en ook weer een goed vooruitzicht! Welkom terug in ons straatje!
  2. Jacqueline:
    25 januari 2018
    Welkom thuis.
  3. Cynthia:
    26 januari 2018
    Lekker Mama Africa 😋 de hele entourage is daar al geweldig. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. November is nog wel te overzien.